سری بازی های توتال وار ( total war )

اشنایی شما با سری بازی های استراتژی توتال وار

مشکلات Total War: ATTILA (کرک,نصب,مشکلات گرافیکی و ...)

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ق.ظ



سبک بازی: استراتژی
سازنده بازی: Creative Assembly
ناشر بازی: Sega
تاریخ عرضه: 17 فوریه 2015



حداقل سیستم مورد نیاز:


  • OS: Windows Vista
  • Processor: Intel Core 2 Duo 3 GHz
  • Memory: 3 GB RAM
  • Graphics: 512 MB NVIDIA GeForce 8800 GT, AMD Radeon HD 2900 XT or Intel HD 4000
  • DirectX: Version 10
  • Hard Drive: 35 GB available space
  • Additional Notes: PC integrated graphics chipsets require 64 bit Windows, e.g. Intel HD series



سیستم پیشنهادی:


  • OS: Windows 7
  • Processor: 2nd Generation Intel Core i5
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: 2 GB NVIDIA GeForce GTX 560 Ti or AMD Radeon HD 5870
  • DirectX: Version 11
  • Hard Drive: 35 GB available space
  • Additional Notes: PC integrated graphics chipsets require 64 bit Windows, e.g. Intel HD series



نسخه های عرضه شده:
نسخه 3DM به حجم 11 گیگ (v1.0.0)
نسخه ریپک FitGirl به حجم 7.8 گیگ (v1.0.0)
نسخه Reloaded به حجم 20 گیگ (v1.1.0)
ریپک جدید FitGirl به حجم 8 گیگ (v1.2.0)


لینک کرک v1.0.0:
Attila.v1.0.0.Cr4ck.Only-DLC.UnLocked



روش صحیح نصب و اجرای بازی:

برای اجرای این بازی, نیاز به برنامه استیم دارید,
ابتدا برنامه استیم را از طریق این لینک نصب کنید: http://media.steampowered.com/client...SteamSetup.exe
سپس استیم را اجرا کنید و صبر کنید تا آپدیت شود و با یک اکانت جدید لاگین کنید.

فایل های بازی را در این مسیر کپی کنید:
Steam\steamapps\common\Total War Attila
اگر برای بار اول استیم را نصب میکنید, باید فولدر common را خودتان درست کنید.

محتویات کرک را داخل فولدر بازی کپی کنید و سپس فایل CPUID.Patch.bat را اجرا کنید.
پس از یک ثانیه کار پچ تمام میشود و فایل Attila.dll جدیدی ایجاد میشود, دکمه Enter را بزنید تا پنجره Dos پچ بسته شود.

برای اجرای بازی, به فولدر launcher بروید و فایل launcher.exe را اجرا کنید ( قبلش استیم باید درحال اجرا باشد).
وقتی لانچر اجرا شد, روی دکمه Play کلیک کنید تا بازی اجرا شود.
اگر فایل های بازی را در مسیر صحیح کپی نکرده باشید, دکمه Play را نمی بینید.

Encyclopedia در این بازی کاملا آنلاین هست و برای استفاده از آن باید همیشه آنلاین باشید.



بیشتر نسخه های ریپک, زبانش روسی هست. ریپک FitGirl انگلیسی هست.
دقت کنید که نسخه preload گروه 3DM را دانلود نکنید.



آپدیت v1.1.0
کرک برای آپدیت v1.1.0

این آپدیت علاوه بر تغییرات زیر, DLC جدید Longbeards Culture Pack را هم اضافه می کند.
لیست تغییرات آپدیت: Update - Total War Wiki

برای نصب این آپدیت حداقل به 25 گیگ فضای خالی نیاز دارید.
ابتدا محتویات آپدیت را در فولدر بازی کپی کنید و سپس فایل Update.1.bat را اجرا کنید.
در پنجره داس عدد 1 را وارد کنید و دکمه Enter را بزنید تا آپدیت بازی شروع شود.
بعد از چند دقیقه که آپدیت تمام شد, دکمه Enter را بزنید تا پنجره داس بسته شود.



آپدیت v1.2.0
کرک برای آپدیت v1.2.0

این آپدیت علاوه بر تغییرات زیر, DLC های Celts Culture Pack و Blood and Burning را هم اضافه می کند.
لیست تغییرات آپدیت: Tin Isle Mercenaries Update - Total War Wiki

برای نصب این آپدیت حداقل به 25 گیگ فضای خالی نیاز دارید و حتما آپدیت 1.1.0 را باید نصب کرده باشید.
ابتدا محتویات آپدیت را در فولدر بازی کپی کنید و سپس فایل Attila.v1.1.0_to_v1.2.0.Update را اجرا کنید.
در پنجره داس عدد 1 را وارد کنید و دکمه Enter را بزنید تا آپدیت بازی شروع شود.
بعد از چند دقیقه که آپدیت تمام شد, دکمه Enter را بزنید تا پنجره داس بسته شود.



آپدیت v1.2.1
کرک برای آپدیت v1.2.1

لیست تغییرات آپدیت: Blood & Burning Hotfix - Total War Wiki

برای نصب این آپدیت حداقل به 25 گیگ فضای خالی نیاز دارید و حتما آپدیت 1.2.0 را باید نصب کرده باشید.
ابتدا محتویات آپدیت را در فولدر بازی کپی کنید و سپس فایل Attila.v1.2.0_to_v1.2.1.Update را اجرا کنید.
در پنجره داس عدد 1 را وارد کنید و دکمه Enter را بزنید تا آپدیت بازی شروع شود.
بعد از چند دقیقه که آپدیت تمام شد, دکمه Enter را بزنید تا پنجره داس بسته شود.



راهنمای تغییر زبان بازی:


چنانچه زبان بازی روسی با ایتالیایی می باشد, به فولدر data رفته و فایل های local_it, local_ru, music_it, music_ru را پاک کنید.
همچنین داخل فایل language.txt باید EN نوشته شده باشد.
چک کنید که داخل فولدر Data این 3 تا فایل موجود باشد:

local_en.pack
local_en_shared_rome2.pack
music_en_shared_rome2.pack

اگر این فایل ها را ندارید, می توانید از اینجا دانلود کنید: https://mega.co.nz/#!xN5UnRbA!W8k-aG...S7r5tj_9I1NunY



راهنمای تشخیص ورژن بازی و اطمینان از سلامت فایل های بازی:

ورژن بازی را در گوشه سمت راست بالای منوی اصلی بازی میتوانید ببینید ولی چنانچه به دلیلی بازی اجرا نمی شود و نمی دانید که چه نسخه ای را تهیه کردید, میتوانید از این روش ها برای تشخیص ورژن بازی استفاده کنید:

اگر همراه نسخه ای که تهیه کردید, فایل Attila.dll هست, روی آن کلیک راست بزنید و به properties بروید و در قسمت Details میتوانید ورژن بازی را ببینید.

روش اصولی این هست که اول برنامه Quicksfv ورژن 2.36 را نصب کنید: QuickSFV Download
سپس این فایل های md5 را داخل فولدر بازی کپی کنید: Attila.md5

حالا فایل Attila.v1.0.0.md5 را با Quicksfv باز کنید و صبر کنید تا فایل های بازی را چک کند, اگر فایل های داخل فولدر Data همگی تیک سبز رنگ خورده باشند, یعنی بازی شما ورژن 1.0.0 هست و یا اگه با Attila.v1.1.0.md5 تیک سبز بخورند یعنی بازی ورژن 1.1.0 هست.


بعد از نصب آپدیتها هم میتوانید از سلامت فایلهای بازی با همین روش مطمئن شوید, مثلا بعد از نصب آپدیت 1.2.1, فایل های بازی را با Attila.v1.2.1.md5 چک کنید.

  • hossein heydari

نظرات  (۳۱)

سلام خسه نباشید میشه آپدیت v1.1.0 رو توی یچای دیگه آپلود کنید مثل آپلود بوی لطفا.

سلام و تشکر فراوان برای تمام موارد
من با یه مشکل تو بازی مواجه شدم که بعد یکی دو ساعت بازی کردم، وقتی دکمه گردش زمان رو میزنم و تمام فعالیت های pc تموم میشه ازبازی میپره بیرون، نمیدونم مشکل چیه؟؟؟؟؟
پاسخ:

  این مشکل برای خیلی ها پیش میاد ، اما مشکل از بازی نیس .

مشکل از سیستم کامپوتر شما است .

من روی بازی کلیک میکنم روی game launcher اما با این اخطار مواجه شدم:the program can not start because MSVCR120.DLL IS MISSING FROM  your computer

پاسخ:

این ارور میگه که این فایل نصب نشده است .

برای نصب این فایل می توانید از اینترنت استفاده کنید.(دانلود کنید)

سلام
دوستان خسته نباشید.یه مشکل واسم پیش اومده امیوارم بتونید کمک کنید12 گیگ attila empire of sand دانلود کردم...وارد بازی  و نقشه بازی میشم مشکلی نیست اما به محض ورود به صحنه اصلی جنگ بازی میپره بیرون.....
میشه راهنمایی کنید که باید چیکار کنم؟؟؟با تشکر
پاسخ:
بازی ات قفل شکسته است ولی قفلش درست شکسته نشده ...
مشکلات در اینجا است .... اکه میخوای لذت ببری از بازیت نسخ اصلی رو تهیه کن...!
کسی هست که جواب بده؟؟؟؟؟؟
Error stop working میاد بالا...اگه کرک یا گیم فیکسی نیازه لطفا لینک هم بدید ممنون

پاسخ:
کرک آپدیت شده رو دان کن ( آخرین نسخه ) 
مشکلت حل میشه اگه نشد مشکل از بازیه
من وقتی بازی اجرا میشه به یک دقیقه یه صفحه میاد بعد این اروررو میده.چیکار کنم؟ http://s3.picofile.com/file/8223548076/Capture.PNG
پاسخ:
این ارور برای اینه که استیم شما بروز نشده است لطفا از سایت اصلی استیم به بروز ترین آپدیت  را دان کنید.
  • ابوالفضل کاظمی
  • دوستان خواهشا کمکم کنید
    من ورژن 1.4 این بازی رو نصب کردم خودش کرک داشت و بازی اجرا شد 
    اما داخل صحنه ی اصلی جنگ ها نمیشه و ارور stop working میده 
    آخرین نسخه ی net framework رو هم نصب کردم اما فایده ای نداشت
    چکار کنم؟
    تو رو خدا کمکم کنید من عاشق این بازی شدم
    سلام چجوری باید فایل ها رو در پوشه استیم کپی کرد من هر کاری می کنم باز گزینه play رو نمیده

    پاسخ:
    وارد استیم شوید سپس پایین صفحه سمت چپ نوشته شده Add Game را بزنید سپس بازی مورد نظر را انتخاب کنید و add to list  را بزنید
    سلام خسته نباشید خدمت شما من میام صفحه وا میشه میام جایی که میخواد فرمان play رو بده بعد می نویسه  your drivrers may be out of date check for update و بعد که میزنم روش ضفحه میره و هیچ اتفاق دیگه ای نمی یوفته چی کار باید بکنم؟
    پاسخ:
    استیم آخرین آپدیت را دان کن .
    و از طریق استیم بازی را بروز کن
    سلام و خسته نباشید خدمت شما من استیم اخرین مدل رو نصب کردم ولی نمیدونم چجوری باید بازی رو به روز کنم لطفا راهنماییم کنید
    ببخشید من هرچی روی cpuid.exe یا cpuid.patch میزنم attila.dll رو نمیسازه باید چیکار کنم؟
    سلام من روی بازی کلیک میکنم ولی هیچ اتفاقی نمی افته
    وقتی هم میخام لانچر رو باز کنم این ارور رو میده
     fail to initialise steam!
    are you running steam?
    کسی میدونه باید چکار کنم

    ببخشید اگه چیزی بلدی از خودت مایه بذار کپی نکن عینا از سایت بازی سنتر کپی کردی
    سلام دوست عزیز بازی برای من اجرا میشه ولی در انتخاب کارتون بتلفیلد یا گرند کمپیج ارور stooped working میده لطفا کمکم کنید
    سلام خدمت دوستان عزیز و با عرض خسته نباشید دوستان من یک مشکل بزرگ در بازیtotal war attila دارم اونم اینه که وقتی تیرهای آتشین به زمین یا بدن سربازهای دشمن اصابت میکنه معلوم نمیشن فقط یه تیکه آتیش معلوم میشه که به نظرم خیلی بازیو مصنوعی کرده من هر چی گشتم نتونستم راهی یرای درست کردن این مشکل و برگردوندنش به حالت قبل بکنم چون تو ورژنهای اولیه همچین مشکلی نبود خواهشا راهنمایی کنید چطور میشه درستش کردوضمنا من بازی رو روی استیم خریدم ممنون میشم راهنماییم کنید
    دوستان کسی هست راه حل این مشکلو بدونه پجی مدی چیزی باید نصب کرد؟؟؟بازی دیگ بهم نمیچسبه با این باگ مزخرف.کسی اگه میدونه لطفا بگه ممنون

    سلام..من باری رو اجرا میکنم ولی همون اول stop working میده میاد بیرون چیکارش کنم ...ممنون میشم جواب بدبن..


    من این بازیو دانلود کردم و نصبشم کردم و بازی بدون هیچ مشکلی اجرا میشه ولی موقعی که نقشه بازی میاد کل نقشه سفیده انگار مه گرفتگی شدیدی داره جوری که اصلاً هیچ چیزی معلوم نیست
    خواهش میکنم کمک کنید واقعاً کلافه شدم

  • آرمین شاکری
  • سلام به مرور زمان مه ها از قشه کنار میرند ین مشکل بازی نیست جزیی از بازی هستش

    میخوام بدونم داخل بازی میرم اما قیافه سربازام معلوم نیست

    سلام آقا من بازیم ورژن 1.0.0 شرکت game revolution (انقلاب بازی) هستش ولی بعد چند دیقه تو صحنه های جنگ یکیم توی campaign ها مثل ساسانیان همون وقتی میخواد نوبت دوم بشه stopped working میده تو رو خدا کمک کنین
    باسلام یه مشکلی هست من وقتی رو بازی کلیک میکنم اصلا هیچ اتفاقی نمی افته و داخل بازی نمیشه میشه راهنمایی کنید
    سلام من روی بازی کلیک میکنم ولی هیچ اتفاقی نمی افته
    وقتی هم میخام لانچر رو باز کنم این ارور رو میده
     fail to initialise steam!
    are you running steam?
    باید چکار کنم

    بازی اجرا میشه ولی وقتی جنگ میرم جنگجوها هنگام جنگ ناپدید می شوند چکار کنم؟
    سلام وقتی میزنم که بیاره نمیاره و وقتی رو لانچر میزنم اینو میاره
    Failed to initialise Steam!
    Are you running steam?
    ]چیکار کنم؟؟؟؟؟
    سلام وقتی میزنم که بیاره نمیاره و وقتی رو لانچر میزنم اینو میاره
    Failed to initialise Steam!
    Are you running steam?
    ]چیکار کنم؟؟؟؟؟


    من یه مشکلی دارم با اینکه سیستم قوی ولی موقعی بازی لگ های زیادی میزنه یا گیر میکنه کیفیتشم دستکاری کردم اما نتیجه نمی گیرم
    cpu/i5
    4g 1050ti
    ram 8ddr3
    سلام
    من بازی رو نصب کردم ویندوز هم 10 هستش و نمیتونم ویندوز رو عوض کنم به همین خاطر وقتی بازی اجرا میشه میپره بیرون 
    یا اجرا میشه ولی وقتی موقع اجرا وارد قسمت war میشم میپره بیرون

    بازی اجرا میشه ولی وقتی جنگ میرم جنگجوها هنگام جنگ ناپدید می شوند چکار کنم؟

     

    من همه کارهایی که گفتید رو کردم اما زمانی که وارد launcher میشوم جلوی play مینویسد your drivers may be out of date check for updats. و فقط صدا میکند ولی بازی اجرا نمیشود

    سلام من وقتی میخوام بازی را اجرا کنم اصلان وار بازی نمیشه ارور هم نمیده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی